Kort om privatlivs- og persondata-politik
Denne privatlivs- og persondata-politik er udarbejdet for at give dig indsigt i hvilke persondata vi behandler og hvordan vi behandler og beskytter dem. Læs venligst hele vores Privatlivs- og persondatapolitik for at få en klar forståelse af hvilke rettigheder du har som kunde, samt vores behandling af data.
Hvad er personoplysninger
En er enhver form for
information, der kan henføres til en bestemt person, også selv om personen kun
kan identificeres, hvis oplysningen kombineres med andre oplysninger. Det kan
f.eks. være: Navn, personnumre, registreringsnumre, adresse osv.
Når det i praksis kan lade sig gøre at identificerer en person ud fra
oplysningerne eller en kombination af oplysningerne. Det vil sige hvis oplysningen
er personhenførbar.
Yderligere indeholder personoplysninger også data som adfærd, købshistorik,
økonomiske oplysninger mv.
Disse oplysninger benyttes af os til at opretholde kunde- og leverandørforholdet mellem kunder og AllSeeIT ApS.
Hvilke personoplysninger indsamler og
behandler vi?
Skal du handle hos AllSeeIT ApS er det påkrævet at du registrerer de oplysninger der nødvendige for at AllSeeIT ApS kan handle med dig, samt opretholde en god servicering af kundeforholdet.
Nedenstående oplysninger bliver indsamlet af AllSeeIT ApS og behandlet jævnfør persondataloven.
· Fulde adresse
· Telefonnr
· Billede hvis samtykke
·
hvilket er de nødvendige data for gennemførsel af en handel.
AllSeeIT ApS indsamler og behandler oplysninger om dig når du:
• Foretager køb
• Afgiver personoplysninger på anden vis til AllSeeIT ApS
AllSeeIT ApS indsamler kun de personoplysninger, der er nødvendige for at levere en ydelse eller et produkt eller behandle forespørgsler. AllSeeIT ApS indsamler og/eller køber ikke personhenførbare oplysninger fra tredjemand.
AllSeeIT ApS benytter oplysningerne til håndtering af online korttransaktioner via QuickPay ApS og opbevarer ikke informationer om betalingskort. Bemærk at ved fakturering opbevares faktureringsoplysningerne i henhold til gældende love på området herunder hvidvasknings- og bogføringsloven.
Hvad
bruger vi oplysningerne til?
Vi kan gøre brug af den indsamlede information
på følgende måder:
• Til bedre at kunne servicerer dig ved henvendelser
• Til opfølgninger på henvendelser
• Til generel markedsføring
• Til at kunne håndterer ordre og gennemføre handler
• Til at behandle dine finansielle transaktioner
• Til at administrere din konto
• Til at kunne give personlige anbefalinger og support baseret på købshistorik
Beskyttelse af dine informationer
Alle data og informationer vi indsamler gemmes og opbevares udelukkende på lukkede netværk, der ikke kan tilgås udefra. Disse oplysninger kan kun tilgås af et begrænset antal medarbejdere med rettigheder til disse. Kreditkortinformationer behandles af QuickPay ApS og kan ikke tilgås af hverken AllSeeIT ApS eller ansatte hos QuickPay ApS. Disse transaktioner opbevares ikke på interne servere og behandles på intet tidspunkt af AllSeeIT ApS selv.
Bliver mine oplysninger videregivet?
Alle personoplysninger bliver kun videregivet internt for at kunne gennemfører en service eller en handel, eller til en betroet tredjemand, hvis oplysninger er nødvendigt for levering af varer, betaling, eller servicering.
Ved behov bliver oplysninger videregivet til
• Inkasso eller andre retslige instanser
• Vognmænd
• Kreditselskaber
• Faktureringsselskaber
• Betalingsløsninger
Hvor længe opbevares dine personoplysninger?
Når du er kunde hos AllSeeIT ApS opbevares dine data så længe det er nødvendigt for at vi kan blive ved med at servicerer dig på bedst mulig måde. Ønsker du at afbryde kundeforholdet og ønsker at få slettet dine data, bedes du tage kontakt til os og oplyse at du ønsker dit kundekort (Navn, adresse, telefon, email mv.) slettet. Kontaktinformationerne finder du nederst på denne side.
Oplysninger på fakturerede handler er ikke muligt at slette, idet vi opbevarer regnskabsrelaterede
dokumenter i 5 år, hvorefter disse automatisk slettes, men vi sletter dig fra
vores kundedatabase. så du ikke kontaktes fremover.
Du kan også til en hver tid kontakte os for at få indsigt i, ændre eller slette
dine oplysninger. Når først alle data er slettede, kan disse ikke genskabes.
Ønsker du derfor senere at blive oprettet så du registreres på ny.
Bemærk: Data der kræves opbevaret ift. lovgivning kan ikke slettes på
anmodning.
Datalækage og sikkerhed
Er der mistanke om sikkerhedsbrud eller datalækage fra AllSeeIT ApS, sættes der straks ind med procedurer for at vurdere lækagens omfang, få underrettet potentielt ramte kunder og brugere. Desuden vil datatilsynet blive underrettet inden for 72 timer og der vil straks blive startet procedurer for at begrænse skadens omfang og få stoppet lækagen/sikkerhedsbruddet. Har du mistanke om sikkerhedsbrud eller datalækage hos AllSeeIT ApS eller på www.AllSeeIT.dk , så kontakt os venligst omgående på nedenstående telefonnummer.
Opdateringer
AllSeeIT ApS vil løbende
opdaterer vores privatlivs- og persondatapolitik efter behov. Hjemmesiden
gennemgås jævnligt for sikkerhedsbrister, malware m.m.
Har du spørgsmål til ovenstående er du meget velkommen til at kontakte os på enten
Telefon: 46 16 10 60 eller på
Email: salg@AllSeeIT.dk eller pr. brev til